Login på dansketandplejere.dk

Mangler du en adgangskode?

Dit brugernavn (øverste felt) er din mailadresse. For at logge ind er det nødvendigt, at du vælger en adgangskode. 

  1. Klik her: https://mit.dansketandplejere.dk
     
  2. Vælg ”Har du glemt din adgangskode? Klik her
    Linket er lige under den blå login-knap.
     
  3. Skriv din mailadresse i feltet og vælg
    knappen ”Nulstil kode".
     
  4. Herefter får du en mail, som giver dig adgang til at indtaste nyt kodeord, som skal bestå af mindst 8 tegn og indeholde både store bogstaver og tal.

    Tjek mappen SPAM eller REKLAME, hvis du ikke får mailen i indbakken.

Gå tilbage til www.dansketandplejere.dk

Nu kan du logge ind med din mailadresse og dit nye kodeord.

Der kommer ikke nogen mail til mig

Mailen lander ofte i mappen [Uønsket post], som også kan hedde [Spam] eller [Reklame]. 

For at mailen kommer frem, kræver det, at det er din gældende mail, der er registreret i Danske Tandplejeres medlemssystem. 

Jeg kan ikke logge ind med mine koder

Du er velkommen til at ringe eller skrive til Danske Tandplejeres sekretariat, hvis du oplever problemer med login, 82 30 35 40, info@dansktp.dk

Vi har erfaret, at medlemmer, der har logget ind med deres tidligere adgangskoder (før 3. juni 2022) kan opleve problemer med login, fordi de gamle koder er gemt på mobilen eller i browseren. 

Her er et par trick, der ofte viser sig at afhjælpe problemet.

1. Sluk og tænd mobilen.

Hvis det ikke hjælper prøv trin 2 nedenfor.


 

2. Genindlæs / opfrisk browseren:

På pc skal du klikke Crtl + F5,  mens du står i brower-vinduet.
På mobilen skal du klikke på den runde pil ved hjemmesideadressen (se billedet nedenfor).

Hvis det ikke hjælper prøv trin 3 nedenfor.


 

3. Slet gamle adgangskoder på mobilen.

 Du kan slette dem under ”Indstillinger” > ”Adgangskoder”. 

Hvis det ikke hjælper, så ring til sekretariatet, så skal vi nok få dig logget ind :-)


 

4. Slet browserens historik

For at få adgang til historikken, skal du vælge det lille bog-ikon i mobilens browser.

Herefter vælger du ur-ikonet og "Ryd".

Vælg "Altid".

Hvis det ikke hjælper:


 

5. Ring til os mellem 10 og 15 på 82 30 35 40