Repræsentantskabsmøde lørdag den 18. november 2023

Hvert tredje år mødes Danske Tandplejeres repræsentanter fra de fem regioner for at fastlægge rammer og budget for Danske Tandplejeres arbejde de næste tre år. Til mødet i Repræsentantskabet vælger de delegerede endvidere medlemmer til foreningens permanente udvalg.

Repræsentantskabet er Danske Tandplejeres øverste myndighed, som består af formand, næstformandregionernes hovedbestyrelsesmedlemmer samt de delegerede tandplejere valgt i de fem regioner. Antallet af regionale pladser i Repræsentantskabet er fordelt i forhold til regionernes medlemstal. De delegerede har mødepligt.

Forslag til behandling på repræsentantskabsmødet kan fremsættes af de delegerede, som også er talerør for medlemmerne i deres respektive regioner, og af udvalgsmedlemmer.

Denne side opdateres løbende med nyheder og opdatering fra Repræsentantskabsmødet 2023.

Log ind og læs mere om REP23

Indtast din e-mail og kodeord her for at logge ind på websitet:

Glemt adgangskode - klik her og få adgang til at nulstille din adgangskode.