Medlemskab som pensionist eller efterlønner

Har du lyst til fortsat at følge med i dit fag, udviklingen i branchen og bevare kontakten med kollegaerne? Vil du også gerne stadig have adgang til rækken af kontante fordele, efter at du har trukket dig tilbage fra arbejdsmarkedet?

Så er et pensionistmedlemskab svaret!

Med et pensionistmedlemskab modtager du medlemsbladet Tandplejeren og nyhedsbreve, ligesom du fortsat har adgang til Danske Tandplejeres medlemsgrupper på Facebook, hvor du kan bevare kontakten med tidligere kollegaer. Du er også velkommen på medlemsmøder og på kurser.

Medlemsfordele som pensionist og efterlønner

Forsikringer

Hvad har man ikke adgang til?

Med et pensionistmedlemskab har du ikke adgang til juridisk rådgivning hos de faglige konsulenter. Derfor skal du overveje at vente et ekstra kvartal, før du overgår til pensionistmedlemskab, så du er sikker på at kunne få juridisk hjælp i forbindelse med din fratrædelse. Det skal også nævnes, at du med et pensionistmedlemskab ikke har mulighed for at blive valgt til Danske Tandplejeres politiske organer.